View Poll Results: Rune-Server yearly meet up?

Voters
64. You may not vote on this poll
  • Hell yes!

    32 50.00%
  • Why would we do that?

    32 50.00%

Thread: Rune-Server Yearly Meet-up

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 32
  1. #1 Rune-Server Yearly Meet-up 
    WhiteDownMb | HYBRID JEFE
    Brett the Don's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    2,059
    Thanks given
    304
    Thanks received
    509
    Rep Power
    2264
    We should do a yearly meet up somewhere what do you guys think? Vote and comment below.

    All of humanity's problems stem from man's
    inability to sit quietly in a room by himself

    Reply With Quote  
     

  2. #2  

    Owner of RevonX



    Adam's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    101
    Thanks given
    51
    Thanks received
    71
    Discord
    View profile
    Rep Power
    553
    Not gunna lie, this would be pretty dope lol. It would be hilarious seeing people, imagine inviting banned members to come and see if they shit talk? LOL
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    Creator Of Gallifrey
    Castiel's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    1,717
    Thanks given
    551
    Thanks received
    275
    Discord
    View profile
    Rep Power
    531
    all rsps nerds in 1 room please dont
    Reply With Quote  
     

  4. #4  

    Owner of RevonX



    Adam's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    101
    Thanks given
    51
    Thanks received
    71
    Discord
    View profile
    Rep Power
    553
    Quote Originally Posted by Gallifrey View Post
    all rsps nerds in 1 room please dont
    LOL, you gotta admit I think it'd be kind of funny.
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Creator Of Gallifrey
    Castiel's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    1,717
    Thanks given
    551
    Thanks received
    275
    Discord
    View profile
    Rep Power
    531
    Quote Originally Posted by Adam View Post
    LOL, you gotta admit I think it'd be kind of funny.
    all coders in 1 room talking about there code hmmm
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    Cybersecurity Analyst
    Project's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    2,682
    Thanks given
    1,038
    Thanks received
    834
    Rep Power
    1072
    Quote Originally Posted by Adam View Post
    LOL, you gotta admit I think it'd be kind of funny.
    Yes, I admit that you think it'd be funny.

    OT: Terrible idea
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    nice


    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    733
    Thanks given
    363
    Thanks received
    518
    Discord
    View profile
    Rep Power
    4111
    noty
    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    Donator

    Jason's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    6,103
    Thanks given
    2,402
    Thanks received
    2,825
    Rep Power
    4561
    This actually sounds awesome. Would be cool to do a game jam or something. Wait, wait, a RSPS jam. Yup.
    Reply With Quote  
     

  9. Thankful users:


  10. #9  
    PokeFrontier Java Developer

    Pokemon's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    2,738
    Thanks given
    495
    Thanks received
    807
    Discord
    View profile
    Rep Power
    1260
    Quote Originally Posted by Jason View Post
    This actually sounds awesome. Would be cool to do a game jam or something. Wait, wait, a RSPS jam. Yup.
    We could base it off of Project Insanity and see which one has the most bugs





    I love
    Reply With Quote  
     

  11. Thankful users:


  12. #10  
    WEEEEEWOOOOWEEEEEWOOOOWEEEEWOOOO-----[[#]]---[[8]]--[[8]]------[[8]]----[[8]]------[[8]]
    sIlly gOOse's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3,252
    Thanks given
    1,342
    Thanks received
    2,393
    Discord
    View profile
    Rep Power
    5000
    woohoo runecon, luke lets grab a pint

    Spoiler for Come under my wing:

    Spoiler for sb lol!:





    Oldschool Runescape progress thread is here!
    Reply With Quote  
     

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Thread Information
Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)


User Tag List

Similar Threads

  1. 2 Years at rune-server
    By Saint in forum Chat
    Replies: 33
    Last Post: 10-01-2008, 05:27 PM
  2. I give up on rune-server...
    By copycopy in forum Downloads
    Replies: 40
    Last Post: 07-16-2008, 10:22 AM
  3. Spice up rune-server
    By nforce2 in forum Chat
    Replies: 13
    Last Post: 05-11-2008, 04:53 AM
  4. Its been messed up lately (rune-server)
    By David in forum Complaints
    Replies: 10
    Last Post: 05-06-2008, 12:42 PM
  5. Replies: 13
    Last Post: 01-06-2008, 04:22 PM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •