Thread: More $uicideboy$ & Pouya

Results 1 to 8 of 8
  1. #1 More $uicideboy$ & Pouya 
    Registered Member
    sIlLy GoOsE's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,753
    Thanks given
    1,062
    Thanks received
    1,644
    Rep Power
    5000
    Just came across some more songs by em, no I don't like anime:

    $uicideboy$





    Pouya


    [Only registered and activated users can see links. ]





    Oldschool Runescape progress thread is [Only registered and activated users can see links. ]!
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    need java lessons
    Eclipse's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    4,473
    Thanks given
    685
    Thanks received
    892
    Rep Power
    472
    bruh you hella slept on them

    look up

    $uicide Boys$
    Dead Batteries
    Champion of Death
    BREAKDALAW2K16
    MEMORIS OF A GORILLA
    My Heart Will Handle What My Liver Cant
    nm jc
    Ocean $ide $uicide
    PARIS
    Rag Round My Skull
    Running Thru The 7th With my Woadies
    $moke Break

    i got 100's more from them but those are some good ones

    for pouya look up South Side Slugs. They also Have a collab tape thats like 5 songs long its called $outh $ide $uicide. (All pouya and $uicide Boy$ collabs)

    i been listening to all these guys for a couple years, if you wanna know some other good artist like them lmk :-)

    Quote Originally Posted by jerryrocks317 View Post
    i am 14 and have my own laptop im on almost 24/7 currently creating rsps lol so please get off my thread lol
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    Registered Member
    sIlLy GoOsE's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,753
    Thanks given
    1,062
    Thanks received
    1,644
    Rep Power
    5000
    Quote Originally Posted by Eclipse View Post
    bruh you hella slept on them

    look up

    $uicide Boys$
    Dead Batteries
    Champion of Death
    BREAKDALAW2K16
    MEMORIS OF A GORILLA
    My Heart Will Handle What My Liver Cant
    nm jc
    Ocean $ide $uicide
    PARIS
    Rag Round My Skull
    Running Thru The 7th With my Woadies
    $moke Break

    i got 100's more from them but those are some good ones

    for pouya look up South Side Slugs. They also Have a collab tape thats like 5 songs long its called $outh $ide $uicide. (All pouya and $uicide Boy$ collabs)

    i been listening to all these guys for a couple years, if you wanna know some other good artist like them lmk :-)
    Rofl slept on them, no? Heard a lot of those songs which were good.





    Oldschool Runescape progress thread is [Only registered and activated users can see links. ]!
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    need java lessons
    Eclipse's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    4,473
    Thanks given
    685
    Thanks received
    892
    Rep Power
    472
    Quote Originally Posted by SIllY GOOSE View Post
    Rofl slept on them, no? Heard a lot of those songs which were good.
    Then idk how you're just hearing some of these songs, the projects dropped a while ago they aren't new. Figured you just found out about them. Im taking that as a no to suggesting artists as well, they're kinda the gateway to a lot of others you probably like if you like them.
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Registered Member
    sIlLy GoOsE's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,753
    Thanks given
    1,062
    Thanks received
    1,644
    Rep Power
    5000
    Quote Originally Posted by Eclipse View Post
    Then idk how you're just hearing some of these songs, the projects dropped a while ago they aren't new. Figured you just found out about them. Im taking that as a no to suggesting artists as well, they're kinda the gateway to a lot of others you probably like if you like them.
    Feel free to link some of the artists, been listening to Bones and a few others. And I have sorta started listening to them about 2 months ago, but could care less.





    Oldschool Runescape progress thread is [Only registered and activated users can see links. ]!
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    need java lessons
    Eclipse's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    4,473
    Thanks given
    685
    Thanks received
    892
    Rep Power
    472
    Quote Originally Posted by SIllY GOOSE View Post
    Feel free to link some of the artists, been listening to Bones and a few others. And I have sorta started listening to them about 2 months ago, but could care less.
    Quote Originally Posted by SIllY GOOSE View Post
    Feel free to link some of the artists, been listening to Bones and a few others. And I have sorta started listening to them about 2 months ago, but could care less.
    [Only registered and activated users can see links. ] only song I really like by him.

    Nell - I've been following him for a couple years now, I like all of his music. A few songs;
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ] (probably my favorite)
    [Only registered and activated users can see links. ] (freestyle)
    [Only registered and activated users can see links. ] (freestyle fresh out of jail)
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Xavier Wulf - Same as above, never got into his music as much until kinda recently
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Yung Simmie - Been listening for a long time, while he was still in his first rap group
    [Only registered and activated users can see links. ] (first song i heard by him which made me look at others)
    [Only registered and activated users can see links. ] (recent)
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Denzel Curry - I hope you know who he is, he's blown up in the past year or two.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    I'm kinda tired of finding links, so I'll name a couple that I also listen to that I'd suggest to anyone.
    Robb Bank$ (Fun fact he's actually the son of the Hip Hop artist Shaggy)
    Ramirez (You've probably seen him with $uicideBoys$, he's also a part of G59)
    Black Smurf (Not sure if he's actually signed but he also rolls around with G59)
    Clip275(does a lot of music with these artists, I personally like his features more than his own music)
    Mikey The Magician (Buffet Boys)
    Tedy Andres (Kinda a different style than these, I still like his music though)
    Shakewell(Buffet Boys)
    Nick Travae(Does a lot of music with Clip275, has done music with most on this list)
    Night Lovell (Went from making beats for people (Chris Travis Memphis to LA) to making his own music)
    Wifisfuneral (Very underrated in my personal opinion, he has a lot of really good music, look up the tape 'Black Heart Revenge')
    Maxo Kream (Blew up, definitely still one of my favorites though)
    Crag Xen (Recently started making music, got big really quick. Good music, kinda a style you have to get into though(somewhat like xxx))

    If you like some of these artists I can throw together a quick list of videos of the songs I really like. Might take a little time though.

    Quote Originally Posted by jerryrocks317 View Post
    i am 14 and have my own laptop im on almost 24/7 currently creating rsps lol so please get off my thread lol
    Reply With Quote  
     

  7. Thankful users:


  8. #7  
    Registered Member
    sIlLy GoOsE's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,753
    Thanks given
    1,062
    Thanks received
    1,644
    Rep Power
    5000
    Quote Originally Posted by Eclipse View Post
    [Only registered and activated users can see links. ] only song I really like by him.

    Nell - I've been following him for a couple years now, I like all of his music. A few songs;
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ] (probably my favorite)
    [Only registered and activated users can see links. ] (freestyle)
    [Only registered and activated users can see links. ] (freestyle fresh out of jail)
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Xavier Wulf - Same as above, never got into his music as much until kinda recently
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Yung Simmie - Been listening for a long time, while he was still in his first rap group
    [Only registered and activated users can see links. ] (first song i heard by him which made me look at others)
    [Only registered and activated users can see links. ] (recent)
    [Only registered and activated users can see links. ]

    Denzel Curry - I hope you know who he is, he's blown up in the past year or two.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    I'm kinda tired of finding links, so I'll name a couple that I also listen to that I'd suggest to anyone.
    Robb Bank$ (Fun fact he's actually the son of the Hip Hop artist Shaggy)
    Ramirez (You've probably seen him with $uicideBoys$, he's also a part of G59)
    Black Smurf (Not sure if he's actually signed but he also rolls around with G59)
    Clip275(does a lot of music with these artists, I personally like his features more than his own music)
    Mikey The Magician (Buffet Boys)
    Tedy Andres (Kinda a different style than these, I still like his music though)
    Shakewell(Buffet Boys)
    Nick Travae(Does a lot of music with Clip275, has done music with most on this list)
    Night Lovell (Went from making beats for people (Chris Travis Memphis to LA) to making his own music)
    Wifisfuneral (Very underrated in my personal opinion, he has a lot of really good music, look up the tape 'Black Heart Revenge')
    Maxo Kream (Blew up, definitely still one of my favorites though)
    Crag Xen (Recently started making music, got big really quick. Good music, kinda a style you have to get into though(somewhat like xxx))

    If you like some of these artists I can throw together a quick list of videos of the songs I really like. Might take a little time though.
    I've heard Xavier Wulf just didn't like some of his songs for some reason.

    Denzel Curry is dope as fuck just about all his songs are the shit.

    Wifisfuneral heard some of his songs as well they were decent.

    Robb Bank$ was also pretty dope.

    I wondered why some of Night Lovell's songs just about had no lyrics so that makes sense, definitely love his stuff as well.

    Anyways I'll give the others a listen sometime, will rep when I can .





    Oldschool Runescape progress thread is [Only registered and activated users can see links. ]!
    Reply With Quote  
     

  9. Thankful user:


  10. #8  
    Registered Member

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    509
    Thanks given
    66
    Thanks received
    301
    Rep Power
    3390
    Demotus is rising
    Reply With Quote  
     


Thread Information
Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 8
    Last Post: 04-28-2007, 09:53 PM
  2. [IEM - 2] Borders, Borders and More Borders!
    By Jacket in forum Tutorials
    Replies: 5
    Last Post: 04-12-2007, 02:21 AM
  3. More and more sigz....
    By Aces in forum Showcase
    Replies: 13
    Last Post: 04-05-2007, 01:27 PM
  4. More of my sigs (Other Topic got full)
    By Aces in forum Showcase
    Replies: 13
    Last Post: 04-04-2007, 03:38 AM
  5. Even more of my sigs
    By Aces in forum Showcase
    Replies: 13
    Last Post: 04-03-2007, 11:52 PM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •